.::: MOMOY blogirl :::.: Search results for perfume
Showing posts sorted by relevance for query perfume. Sort by date Show all posts
Showing posts sorted by relevance for query perfume. Sort by date Show all posts

03 September 2014

Body Burberry yang so womanly. Hik



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Disebabkan hari ni sedikit free, jadi Momoy keluarkan sedikit kerajinan supaya blog ni tak bersawang. Momoy suka perfume yang bau vanilla. Tapi kali ni nak review perfume bau floral pula. Momoy kan cerewet. Biarlah kalau orang komen perfume tu bau best pun tapi kalau tak kena dengan Momoy, Momoy tetap tak suka. 



Paling Momoy ingat fruity perfume kesukaan para gadis di Malaysia ni Midnight Fantasy Britney Spear tu serius Momoy tak suka. Haha. Selalu lipas kat rumah jadi mangsa.



Bila Momoy beli perfume, Momoy jenis yang memilih bauan. Kalau tak suka bau tu, Momoy akan pakai selepas mandi. Atau yang paling teruk, Momoy akan sembur kat lipas-lipas bagi dia pening. Diva sangat tau lipas-lipas kat rumah Momoy pakai perfume harga beratus-ratus. Well.



Perfume Body Burberry ni bolehlah dikategorikan dalam kelompok perfume yang baru juga. Masa Momoy beli perfume tu memang sangat-sangat baru lagi launching nya, tahun 2011. 





Body Burberry for woman 





Packaging

Meh nak cerita pasal packaging dulu. Packaging Burberry Body ni bentuk heksagon yang memanjang design gold yang sangat simple untuk tulisan dan tudung botol. Bentuk heksagon tu buat Body Burberry nampak moden dan elegant. Kena berbaring jer sebab tak boleh ditegakkan. Ada sesetengah orang mungkin tak suka botol jenis macam ni kan. Tapi Momoy SUKA. Bagi Momoy botol macam ni best. Sebab Momoy senang nak pegang. Senang juga nak simpan dalam bag. Dan lagi, jimat ruang (space). 





Jenis EdP





Scent

Semburan pertama Momoy dapat bau adalah bau powdery floral rose dan sweet musky. Bau sangat-sangat feminin dan sedikit seksi. Bau Body Burberry ni sangat elegant dan moden tapi lembut, jadi Momoy rasa sangat sesuai untuk pakai siang hari. Bau peach dan wood pun di blend dengan cantik. Bau sangat lembut dan sedap. Kalau nak dating pun sangat sangat sangat sangattttt la sesuai. 


Perfume ni baunya feminin yang elegant, kategori perfume untuk wanita pertengahan yang bekerjaya. Tak berapa sesuai untuk golongan yang girly atau mature. 





Modern and elegant 





Sillage

Untuk sillage bagi Momoy adalah sederhana jer. Tapi cukup untuk buat semua orang perasan akan Body Burberry ni. Kalau terlebih spray pun, Momoy tak risau sebab baunya tak overpowering. Yang pasti tiap kali Momoy pakai perfume ni, mesti akan ada orang yang tanya perfume apa, baunya sedap lembut. Momoy tak menyesal langsung beli perfume ni sedap bau memang sangat sedap dan lembut. Serius !



Tapi agak mengecewakan Body Burberry ni bau setiap note macam hampir sama jer, maksud Momoy macam tak ada beza bau layer by layer. Tak ada feel bau lain. Jadi agak boring la sikit kan bagi orang yang cintakan perfume macam Momoy nih. Momoy suka nak feelling setiap layer untuk setiap note. 






So musky, so womanly.





Longevity

Tentang ketahanan (bau) pula, Momoy rate biasa sahaja. Dalam dua jam bau dia tak kuat sangat dan hampir hilang walaupun EdP. Hais. Sampaikan Momoy fikir ni perfume Momoy ni cap ayam walaupun sebenarnya original. Semua perfume Momoy beli original cuma dulu pernah beli sebotol yang gred AAA pastu Momoy tak suka. Momoy tetap suka yang original. Sebab bau dan feel sangat lain kalau pakai original. 



Mungkin lembut sangat kot. Bau memang tak tahan lama. Momoy kerap sembur dan inilah perfume pertama yang Momoy pakai paling cepat habis ! Momoy try google dan baca review, memang ada juga yang komen yang baunya memang tak tahan lama sangat. Tapi di baju tahan seminggu. Betul ! Sebab seminggu lepas tu cium baju tetap bau lagi perfume. 





Tak boleh berdiri langsung - kena baring jer





Top notes : rose, peach, musk
Middle notes : cashmere wood, sandalwood, iris
Base notes : vanilla, amber

Jenis bauan : soft, woody, musky, powder, roses, floral, elegant 
Tahun : 2011
Spillage : Moderate
Ketahanan bau : biasa (2 jam)



Susah tau nak buat vanilla lover macam Momoy ni suka bau yang lain. Tapi untuk Body Burberry ni berjaya menggoda Momoy dengan jayanya. Beli botol paling besar pun Momoy tak menyesal. 









P/s: Thank You bapa sedara Himawari yang comel !





20 December 2013

Oh. Mari feeling gadis muda


Assalamualaikum.

Apa khabar semua ? Masih ingat lagi blog ni ? Terima kasih *lap air mata* Kalau sesiapa yang follow blog Momoy ni akan tahu yang Momoy adalah peminat perfume. Setahun Momoy akan beli 3 atau 4 botol perfume. Perfume original ye. Akhir tahun paling Momoy suka. Time ni selalunya akan beli gift set untuk diri sendiri. 


Untuk hujung tahun ni Momoy beli dua perfume. Burberry Body dan Perry Ellis 18. Tapi entri ni nak review Perry Ellis 18 sebab yang ni Momoy beli gift set. 




Dalam Perry Ellis 18 for Women EDP gift set ni ada:
- Eau de Perfum (EDP) Spray 100 ml -
- Eau de Perfum (EDP) Spray 7.5 ml - 
- Body lotion 90 ml - 
- Bath and Shower Gel 90 ml -




Packaging simple tapi menarik. Sangat cute dan romantis dengan warna pastel merah jambu dan kelabu taik anjing. Hehe. Kaler botol tu memang dekat la di hati Momoy. Pink pink gitu. I loike ~


Perry Ellis 18 ni berbau manis yang lembut, ada bau fruity, aqua dan fresh. Momoy rasa paling sesuai guna selepas mandi sebab aura bau aqua tu macam jelas jer. Bau floral tu ada tapi kurang. Semburan awal (top note) Momoy dapat bau macam berry-berry dan lily. Middle notes ada bau yang unik tapi Momoy tak dapat kesan bau apa. Kemudian beransur-ansur bau macam peach dan wood. 


Momoy beli tanpa pergi test bau di kaunter perfume shopping mall. Yelah masalah banjir kan. Jadi baca info Perry Ellis 18 ni base note dia adalah sandalwood dan vanilla. Vanilla ni memang bau wajib jika Momoy beli perfume. Kalau black vanilla lagi Momoy suka. Malangnya Perry Ellis 18 ni bau sandalwood ada tapi bau vanilla tak berapa nak perasan sangat (tapi still nice dan Momoy tak kecewa memilikinya!).


Momoy suka perfume spray dia tapi untuk body lotion bau dia macam medicated sikit. Tak berapa timbul baunya. Yang suka bau lembut dan suka perfume tapi tak suka orang keliling perasan yang dia pakai perfume mungkin suka body lotion dia. Showel gel Perry Ellis 18 wangi dan boleh layan la juga.




Botol pink dengan combinasi tulisan grey tapi tak nampak sebab efek lighting. 
Romantis habis !



Close up botol perfume. Simple yet elegant ^^



Aroma sangat menyenangkan bagi sesiapa yang suka bau fresh ke warm dan lembut. Lebih sesuai guna pada waktu siang. Wangian begini Momoy rasa lebih sesuai untuk remaja sebab baunya soft dan ringan. Lemah gemalai sesuai nama dan warna botol dia.


Kalau ikut personaliti, ini bukan bau favourite Momoy. Tapi bukan la bermaksud Momoy benci, Momoy suka sebab sangat perfect untuk casual wear. Sesuai la dengan harganya. Macam Momoy ni mungkin patut cari perfume yang lebih manis-manis, feminin tapi elegant. Base vanilla itu wajib ! Tapi tak apa. Boleh budget diri ini muda belia remaja tanpa kedutan. Wahaha...




Bahagian tepi kaca pink lutsinar dan atas tudung ada 
simbol 18 stand for Perry Ellis 18




Gift set Perry Ellis 18 ni ada travel perfume kan. Okay, Momoy suka sebab senang nak sumbat dalam poket. Dari segi ketahanan (lasting) pula, tahap yang sederhana. Bertahan 3-4 jam. Tapi kalau sembur dan cium-cium baju keesokkan harinya still ada bau lagi. 




Uh uh uh. Yang mini perfume tu comel sangat. Rasa nak geget-geget jer. 




Info dari website, Perry Ellis 18 ni beraroma:


  • Top notes : raspberry, pear dan mojito (mungkin bau unik tu bau mojito kot, kan ?)
  • Middle notes : water lily dan orchid
  • Base notes: sandalwood dan vanila


Okay darls, jika korang penggila perfume seperti Momoy, boleh jenguk-jenguk Page Facebook ni. Owner peramah dan service tip top. Semua perfume yang di jual adalah original, bukan imitation, bukan gred AAA atau gred dubai dan juga bukan reject perfume ye. Di ulang sekali lagi, ORIGINAL tapi jangan takut harganya LEBIH MURAH berbanding di kaunter shopping mall. Memang berbaloi-baloi. 






06 May 2014

Special for vanilla scent lover



Bismillahirrahmanirrahim. In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.
Assalamualaikum semua ( ≧◡≦)



Ulang sekali lagi. Vanilla scent lover seperti Momoy mesti suka wangian ni. Momoy ada perangai buruk iaitu suka bau kek atau biskut yang fresh baked keluar dari oven. Jadinya setiap kali lepas mandi dan nak beradu Momoy wajib sembur perfume yang bau vanilla.



Memang fanatik sangat la dengan bau vanilla ni. Rasa vanilla tu kurang sikit tapi kalau bau vanilla memang cepat jer sensor Momoy detect. Bulan ni Momoy beli 2 botol perfume vanilla, yang padahalnya baru 2 bulan lepas Momoy beli perfume (mestilah vanilla). Teruk sungguh. Berlubang purse sebab original perfume boleh tahan juga harganya.



Bagi Momoy dalam banyak-banyak koleksi vanilla scent perfume yang Momoy ada, Fancy Jessica Simpson adalah bau biskut yang paling best sekali ! Pertama kali bau Fancy JS ni Momoy dah jatuh cinta. Ramai juga klik dan colleague Momoy yang puji bau ni. Ramai yang kata seperti bau kek dan coklat. Nyum nyum !





Botol Fancy JS ni sangat cantik dengan gold flower di keliling botol. 
Tapi sayang tak nampak jelas dalam gambar. The real memang sangat cantik, 
macam taman yang dipenuhi bunga emas.





Memang kecintaan giler pada Fancy Jessica Simpson ni walaupun harga murah tapi Momoy rasa aroma nya lebih baik dan lebih vanilla dari perfume-perfume popular lain di pasaran. Fancy Jessica Simpson ni sangat long lasting. Tahan 5 hingga 6 jam. Kalau sembur di nomex (baju kerja Momoy) 2 hari lepas tu pun still ada lagi. Suka sangat dengan Fancy JS ni dan boleh dijadikan signature scent Momoy.



Sini Momoy nak share sikit pandangan Momoy tentang aroma Fancy Jessica Simpson ni. Bagi Momoy, baunya seperti candy, white flower yang sungguh sedap. Bau caramel yang cair dan manis dengan vanilla dan marshmallow yang lembut. Momoy juga dapat detect bau almond, peach yang harum dan manis. Satu lagi yang Momoy perasan, Fancy ni ada sedikit bau 'spicy' yang mana di blend cantik dengan bauan yang lain. 





Baru 2 bulan dah separuh botol.
Memang fancy dan sangat kena dengan namanya. Good job Jessica Simpson !





Ini blind purchase (di suggest oleh owner yang friendly ini bila Momoy minta pandangan vanilla scent) dan Momoy bersyukur that i purchased this. Sangat worth it beli Fancy Jessica Simpson ni. Semua pasal Fancy JS ni Momoy suka kecuali satu. Baunya overpowering (Midnight Fantasy Britney Spear pun overpowering. Ramai gegel kat luar sana suka Midnight Fantasy BS ni tapi Momoy tak suka perfume sweet fruity tu). So, jangan sembur lebih sangat. Tapi bab ni yang kadang-kadang Momoy selalu fail bila pakai perfume tu. Deria bau dah kurang (kot) sebab 24 jam asyik dengan perfume agaknya.





Verry vanilla-ish. Love love. Sampaikan ada kawan-kawan yang tanya 
perfume apa sebab nak bagi hadiah pada awek diaorang.




Ringkasnya, Fancy Jessica Simpson ni dari Fragrantica.com:


  • Fruity, manis, caramel, vanilla dan powdery.
  • Top notes: pear, apricot and red berries
  • Middle notes: gardenia, jasmine, almond and caramel
  • Base notes: sandalwood, vanilla and amber
  • Long lasting perfume and moderate sillage




Susah nak menepati perfume yang Momoy suka tapi Fancy JS ni lain. Momoy betul-betul suka dan wajib re-purchase ni kalau habis. Okay darlss, kalau uoll nak beli perfume untuk diri sendiri atau masih mencari-cari hadiah apa untuk Hari Ibu 11 Mei ini, Momoy recommended Fanpage ni atau website dia, Teratak Wangi (same owner). Nak lagi best walk in terus kat kedai sis tu bagi sesiapa yang tinggal berhampiran Tesco Selayang. Boleh main sembur-sembur dan feeling berada di awangan. Kat mana ni ?



Teratak Wangi
Lot G6, Ground Floor, 
Tesco Extra Selayang, 
No. 1081, Jalan Ipoh
51200 Kuala Lumpur, Malaysia

Shop: +60 (3)-6241 9081



Ini bukan entri berbayar yer. Momoy saja nak share tempat Momoy suka shopping perfume. Perfume original tapi harga lebih murah dari kaunter. Servis tip top dan owner sangat-sangat friendly. NAK TAKKK !!! *jerit kuat-kuat*







31 October 2012

Perfume hujung tahun


Assalamualaikum kawan-kawan.

Momoy do love perfume ye. Selepas mandi dan sebelum masuk tidur, wajib sembur-sembur perfume. Tapi setahun hanya akan beli 3 atau 4 perfumes sahaja. Perfume untuk hujung tahun  Momoy adalah Burberry Brit Red. Thankyouuuuu bapa sedara Himawari yang comel !!!


Memang gila weh time nih. Yang ada dalam kepala nak perfume baru dan bau vanilla. Sebab current perfume [Baby Doll YSL] dah tinggal berapa titik. Burberry Brit Red ni jujurnya tak pernah pun cium baunya. Gamble je nak try.



Merah ang ang. 



Apa yang boleh Momoy kata bila first dapat perfume ni. Botol dah boleh agak signature Burberry mestilah simple dan belang-belang. Nampak ekslusif. Dari segi harga pula. Reasonable. RM 180 bagi 50 ml.


Burberry Brit Red Limited Edition EDP perfume review :

Brit Red ni mempunyai notes of green mandarin, rhubarb, gingerbread, jasmine, rose, vanilla, patchouli, benzoin, sandalwood and vanilla bean. Top note adalah sweet citrus tapi Momoy tak bau manis pun. Tapi lebih kepada bau spicy gingerbread notes yang agak kuat. 


Baunya lama-lamaan akan pudar dan berbau bunga-bungaan seperti bau ros. Ada juga berbau manis tapi bukan bau vanilla. Momoy tertunggu-tunggu vanilla scent tapi hingga penghujung hanya bau kayuan yang lembut. Mungkin ada vanilla di base note tapi mungkin ditenggelami oleh bau softer wood yang sedap. 



Mood merah =)



Burberry Brit Red Limited Edition. Tapi Momoy tak jumpa apa-apa yang unik tentang Brit Red ni. Sebab tu la bila pakai perfume baru, tak ada pun orang kat office yang tegur =.=


Bila pakai Burberry ni, momoy prefer sembur di pergelangan tangan kanan. Lebih sweet baunya compare dari tangan kiri. Apa ideologinya Momoy pun tak tahu. Pendapat Momoy, perfume ni lebih sesuai guna waktu malam. Rasa seksi kot.



Perfume hujung tahun 2012 Momoy



Overall, baunya so so sahaja. Masih lagi hunting perfume baru yang sesuai dengan diri Momoy. Tapi belum sedia lagi nak beli yang baru. Momoy tak lokek. Jadi, Momoy sembur kat udara, kawan-kawan lari beramai-ramai kat semburan tu tau. Ready?






05 July 2013

Midnight Fantasy untuk si penggoda


Assalamualaikum.

Dah lama tak buat entri pasal perfume kan. Jadi, nak cerita tentang Midnight Fantasy Britney Spears. Iaitu perfume kedua Momoy bagi tahun 2013. Sebenarnya Momoy tak bercadang pun nak beli perfume jenama artis-artis antarabangsa ni. Sebabnya tak ada sebab. Saja tak suka. 


Awal tahun biasa la bagi Momoy yang suka bau-bauan ni, memang akan cari perfume baru. Satu hari tu, entah macam mana tertengok iklan Midnight Fantasy yang ala-ala cerita dongeng tu di Youtube, terjatuhhh cinta la pula. Haiss. Tu dia penangan iklan. Momoy pun beli la. 




Midnight Fantasy Britney Spears 100 ml




Momoy review simple saja la ye sebab tak pandai nak review perfume-perfume ni. Packaging cantik juga. Simple. Botol warna biru gelap ada diamond-diamond gitu. 


Nama pun Fantasy Midnight kan, so bila sembur memang akan ber fantasi la di waktu malam. Eh. Dua kali semburan di nadi dah cukup. Bau tahan lama. Momoy pernah sembur kat jaket. Lepas tiga hari still bau tu tak hilang. Memang long lasting. 


Bau nya pula manis-manis fruity floral. Sedap. TAPI (ceh ada tapi tu) first note tu Momoy terpaksa tahan ler. Bau kuat yang mysterious sangat. Bau night orchid ke black cherry (kot) sangat kuat. Pening kepala Momoy. lepas tu baunya akan slow-slow sedap. Bau macam candy, floral, fruity dan manis. Momoy dapat hidu bau vanila, black cherry, musk dan amber. 




Kawan Momoy kata Midnight Fantasy ni bau perempuan gedik =.=




Bagi Momoy perfume ni sangat sesuai dan seksi pada waktu malam. Personally, Momoy kategori kan perfume ni jenis bau yang seksi meksi yang misteri. Ini bau floral fruity. Yang suka bau floral, mungkin suka perfume INI.


Ringkasnya Midnight Fantasy Britney Spear ni:


  • Bau - floral fruity yang sangat seksi
  • Jenis EDP
  • Sesuai pakai waktu malam
  • Heart notes - night orchid, freesia, iris 
  • Top notes - framboise, balck cherry, plum 
  • Base notes - amber, musk, vanilla 




Si gedik itu dari pandangan atas




Oh ya. Momoy beli Midnite Fantasy Britney Spears ni secara online. Ni kali ketiga beli dengan bapa sedara himawari yang comel (a.k.a caliph shuriken). Pertama beli Gucci Rush (favourite hingga kini. oh oh my) dan kedua Burberry Brit Red. Murah dari harga kaunter kat shopping mall tapi 100% original. Tu sebab Momoy suka beli kat dia. Cuma kena tunggu 1-2 minggu sebab shipping direct dari oversea. 







Ahh legaa. Dah setengah tahun guna, peram-peram dalam draft baru dapat mood nak siapkan entri ni. Hehe. Okay lah siapa lagi nak order lulur yang di supply di spa-spa, boleh KLIK SINI. Minggu depan dalam perancangan nak tambah masuk lagi produk spa yang lain pula. Yang dah beli tu selamat melulur ye.


06 May 2012

My Baby Doll


Assalamualaikum kawan-kawan.

Okay. Nak cerita tentang perfume baru Momoy - Baby Doll by YSL. Hoh… bukan Momoy kedekut tapi harga perfume ni boleh tahan mahalnya. RM 355. Dekat 400 hinggit tu. Nasib baik Momoy beli guna Groupon so Momoy hanya perlu keluarkan RM 216 saja.


Hai, nama saya Baby Doll dari YSL


Bila Momoy search di internet, Baby Doll ni antara yang terbanyak dapat komen yang negatif. What? Momoy sendiri pun berdebar-debar je nak cuba. Sebab utamanya Momoy suka perfume yang berbau fruity. Tapi ramai kawan-kawan tegur supaya nampak lebih feminin maka Momoy pun try la beli Baby Doll yang bau floral tu. Konon feminine la.


Cantik! Botol bentuk diamond =)


Well… pakai untuk sehari baru tahu macam mana kan? Adakah Baby Doll ni mampu menandingi perfume kesukaan Momoy- Cool Water Woman by Davidoff dan Gucci Rush. Kalau betul la… nampaknya ada botol-botol perfume Momoy ada saudara tiri la.


Kotak memang super feminin dengan warna dark pink. Momoy suka!


Bila dah dapat di tangan, Momoy suka sangat dengan botol Baby Doll tu. Nampak girly tapi pasal bau tu, bagi Momoy tak best even ramai yang notice bau Baby Doll dan nak cari perfume tu. Entah lah. Mungkin tak kena dengan jiwa Momoy kot. Bau sangat-sangat feminin. Memang ayu betul la. Bagaimana dengan kawan-kawan? Dah pernah mencuba Baby Doll? Suka atau tidak akan baunya?







P/s: Masih tak dapat terima orang kata Momoy boyish sedangkan Momoy ni sangat lemah lembut. Ahakk... =P 


26 August 2012

Between: Handbag | Clothes | Perfume | Heels

Mana satu harus Momoy pilih ? Buntu. Buntu. Buntu. Kalau boleh semua di atas Momoy nak grab okay. Ini semua hasutan syaiton. Eh. Betul lah. Ramadhan dah berlalu. Semua syaitan dah tak kena gari dah. Patut pun nafsu membuak-buak je.


Momoy dah lama plan nak beli kesemua di atas. Tapi oleh sebab Momoy terrrr accident semasa balik raya tempoh hari. Jadi, duit semua terrrr pindah pada taukey workshop. Cis.


HIGH HEELS

Yang Momoy impikan...




Semua gorgeous-gorgeous ni dari Charles and Keith



Sebab Momoy nak kasut baru?

Kerana dah lama sangat cari heels design macam Popteen tu. Momoy banyak heels tapi banyak jenis pump. Heels Momoy yang lain semuanya striking colour. So nak heels yang nampak jari-jari kaki pula dan warna gelap. Tapi apa yang penting, design no. 2 dan no.3 tu memang dah lama cari.


HANDBAG

Yang Momoy impikan...


Mustard handbag dari Charles and Keith. Sangat gorgeous!

ATAU 
yang ini. Tote dari Charles and Keith. Sangat special dengan warna navy.



Oh. Sejak Charles and Keith masuk pasaran Malaysia. Guess dah tak minat lagi. Apatah lagi design Guess makin lama makin mengarut. Makin lama makin tak masuk akal designnya. Sorry Guess lover.


Sebab Momoy nak handbag baru?

Dah muak asyik galas Topshop Pink Momoy tu. Dah out dated kot. Perlukan yang fresh. Lagi pun dah lama juga tak beli handbag baru. Dua tahun rasanya. Lama kan.


BAJU BARU

Yang Momoy impikan...


 Ketiga-tiga baju kurung mini dalam senarai Momoy. Cantik, moden dan semestinya pink!



Sebab Momoy nak baju kurung baru?

Baju kurung (atau baju tradisional) Momoy hanya ada 5 helai sahaja. Sila gelak berguling-guling. Jeans memang sebakul (ini kamu boleh jealous). Jadi memang nak sangat-sangat untuk tambah koleksi. Bila kenduri kahwin atau event, dah malas fikir nak rotate yang mana satu baju nak pakai. Haiss. Seksa betul.


PERFUME

Yang Momoy impikan...

Dior Addict


Hermes Vanille Galante


Momoy suka bau fruity. Tapi kali ini nak bau vanilla. Biar badan bau biskut. Bau cookies. Bau kek. Bau cotton candy. etc. Biar orang rasa lapar. Fikir nak makan saja. 


Sebab Momoy nak perfume?

Ingat tak entri berkaitan perfume YSL Momoy. Haa... dah nak habis dah perfume tu dalam tak suka bau floral. Momoy ni suka berwangi-wangian. Bilik harus wangi. Lepas mandi, harus wangi. Nak masuk tidur, harus wangi. Apatah lagi nak dekat Shutdown/Turnaround ni, WAJIB wangi ye (merujuk pada kerja Momoy)

                                                [Picca source: Google Blogdorf Goodman | Minaz | Charles & Keith]


Semua items di atas tu range antara RM 200 - RM 350. Jadi, Momoy hanya boleh pilih satu saja. So, antara... 
~ HIGH HEELS | HANDBAG | CLOTHES | PERFUME ~
Yang mana SATU harus Momoy pilih ni?


Apa lagi. Tolong Momoy pilih yang the best. Terima kasih. Sayang kamu ketat-ketat.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...